BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 15, 2011

KEKURANGAN

Tadi membe laki aku tepon.OK agak merindui la.Tapi not more than friend.Dia tepon tanya kabar.Aku xnak nak feelling lebih-lebih sebab aku takot bila dia jumpa aku nanti dia xnak langsung kawan dengan aku.So biar aku rela dia tinggalkan aku bila dia dah lari sebatu.

Aku nie xcantik.Aku dah biasa kena tinggal juz becoz aku nie xsempurna.Aku kadang-kadang serik nak bercinta dengan orang yang bukan minx kawan depan-depan.So bila jadi kawan macamnie aku xda la nak nangis bagai nak rak bila he left me behind.

Aku kadang-kadang jeles dengan kawan-kawan aku yang keluar dating,tengok wayang dengan bf.bf beli hadiah.Kenapa aku xdapat rasa semua tue??sebab aku xcantik.Then aku decide biaq la aku nie solo.Xpayah nak kaple-kaple.Senang xda istilah tinggal dan meninggalkan.

Anda setuju??

0 comments: